به شهید گل هدیه بدهید و از شهید نیز گل هدیه بگیرید.

2016-06-13 15:22:08


تقدیم یک شاخه گل به شهید در دانشنامه شهدا،سامانه جست و جوی مزارشهدا

گل بدهید، گل بگیرید.

در دانشنامه شهدا و ایثارگران جمهوری اسلامی ایران و سایت گلزارشهدا، قسمت سامانه جست و جوی مزارشهدا امکانی فراهم گردیده است تا کاربران گرامی بتوانند به شهید مورد نظر خودشان گل تقدیم نمایند و همچنین در صورتی که کاربر گرامی تمایل داشته باشد می تواند دلنوشته ای برای شهید بنویسد و در مسابقه بهترین دلنوشته که هر ماه یکبار انجام می شود شرکت نماید. یادآوری می شود که تعداد گلهای موجود بیش از ده هزار شاخه گل بوده و قابل برداشت و دانلود برای استفاده کاربران گرامی می باشد.

همچنین امکانات دیگری از جمله تلاوت ایات قرآن و هدیه متقابل یک شاخه گل از طرف شهید به کاربری که نام او را جست و جو کرده است، در حال بارگذاری است. شما کاربران گرامی می توانید نظر و پیشنهاد خود را به نشانی info@fakeh.ir بفرستید تا از آن استفاده نماییم.

راهنما:

به نظرگاه عشق، خوش آمدید.

شهدا امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است و همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان، عارفان، دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

امام خمینی رحمت الله علیه

در صورتی که مایل به هدیه یک شاخه گل به شهید مورد نظرتان هستید و یا می خواهید با ارسال دلنوشته با شهید گرامی مورد نظر خودتان ارتباط برقرار نمایید، لطفا بر روی شاخه گل کنار طاقچه کلیک کنید و گل انتخاب شده همراه با دل نوشته خود را تقدیم شهید نمایید. همچنین در صورتی که مایل به مشاهده وب سایت شهید گرامی هستید بر روی نام آن عزیز کلیک نمایید. بزودی به امکانات این صفحه افزوده می شود. التماس دعا

http://www.shahidpedia.ir/